Praxisépítés a gyakorlatban tréning, Siófok
8600 Siófok
Vadvirág utca
Új vállalkozásba kezdenél, vagy meglévő vállalkozásod szeretnéd ismertebbé tenni? Nem tudod, hogyan pozícionáld hatékonyan magadat a vállalkozói szférában? Új ismeretekre tennél szert a marketing kommunikációban? Akkor a Praxisépítés a gyakorlatban tréning Neked szól!
A képzés célja:
- saját attitűd kialakítása a vállalkozási piacon belül – avagy, miben vagyok különleges?
- célcsoport optimalizálás
- lehetőségek felkutatása az új piacokra történő kilépés terén, a varázslatos „hogyan-ok?”
- helyzetfelmérés és tervezési szakaszokhoz történő modellek, gyakorlati lehetőségek ismertetése
- a marketing eszközei: hogyan jelenjünk meg a munkaerőpiacon és milyen fórumokon érjük el a élcsoportjainkat?
- személyes és marketing kommunikációs kompetenciák fejlesztése
1. NAP
1. Mit jelent ma vállalkozónak lenni – a vállalkozások kihívásai és lehetőségei
- A vállalkozói gondolkozás alapjai
- Milyen üzleti modellt érdemes felépíteni, és hogyan?
- Vállalkozások helyzete a célpiacon
- Hogyan vizsgáld meg, és értékeld a konkurenciát?
- Passzív és aktív jövedelemforrások lehetőségei
- Üzleti stratégia: a bemutató terméktől a csúcstermékig
- Gyakorlati feladat: a saját vállalkozás hatékonyságnövelő faktorainak elemzése
2. A vállalkozói siker felé vezető út
- A vállalkozás hátráltató és segítő körülményei
- SWOT Analízis elmélete és gyakorlata
- Gyakorlati feladat: SWOT Analízis elkészítése
- Stratégia kidolgozása a veszélyek elkerülésére, Válságmenedzsment és szemléletmód
- Feltárt lehetőségek, illetve erősségek kihasználásának lehetőségei
3. Az online és offline hirdetési felületek lehetőségei
- A vállalkozás online megjelenési lehetőségei célcsoportspecifikusan
- Offline felületek célcsoportspecifikusan
4. A vállalkozás és a célpiac kapcsolata, az aktuális célcsoport pozícionálása
- Célcsoport pozícionálása
- Elérési útvonalak és lehetőségek
2. NAP
1. Saját attitűd kialakítása, avagy miben vagyok különleges?
- Az emberi hármas felépülése és ennek hatása a marketing kommunikációban
- Mi alapján hatunk egymásra? A háromféle kommunikációs csatorna eszközei és lehetőségei
- A saját hozzáadott érték felderítése és képviselési módjainak lehetőségei;
- Gyakorlati feladat:a vállalat különlegességének meghatározása és képviselésének lehetőségei
2. Üzleti kommunikáció és marketinghatások érvényesítése
- Egyéniségek hangsúlyozása
- Kommunikációs csatornák meghatározása
- Gyakorlat: Elérési útvonal tervezése, időzítések a megadottak alapján
3. A Saját kampány stratégiai megvalósítása
- Reklámozás lehetőségei
- Ismerettség generálás
- Áttételes hatások érvényesítése
- Gyakorlat: egy kampány elméleti megtervezése, főbb irányvonalak mentén és közös megbeszélés
4. A továbblépés lehetőségei, jövőkép
A tréninget tartja: Winkler Mónika és Kiss László tréner.és személyiségfejlesztő szakemberek.
Helyszín: Siófok-Kiliti
Részvételi díj: 55.000 Ft/fő
Jelentkezés: info@winklermoni.hu vagy Messenger üzenet
Szeretettel várunk:
Móni és Laci