Praxisépítés a gyakorlatban tréning, Siófok

Mikor:
2020.08.08. @ 10:30 – 2020.08.09. @ 17:00
2020-08-08T10:30:00+02:00
2020-08-09T17:00:00+02:00
Hol:
Siófok
8600 Siófok
Vadvirág utca
Költség:
55.000
Kontakt személy:
Winkler Móni és Kiss László személyiségfejlesztéssel foglalkozó szakemberek

Új vállalkozásba kezdenél, vagy meglévő vállalkozásod szeretnéd ismertebbé tenni? Nem tudod, hogyan pozícionáld hatékonyan magadat a vállalkozói szférában? Új ismeretekre tennél szert a marketing kommunikációban? Akkor a Praxisépítés a gyakorlatban tréning Neked szól!

A képzés célja:

  • saját attitűd kialakítása a vállalkozási piacon belül – avagy, miben vagyok különleges?
  • célcsoport optimalizálás
  • lehetőségek felkutatása az új piacokra történő kilépés terén, a varázslatos „hogyan-ok?”
  • helyzetfelmérés és tervezési szakaszokhoz történő modellek, gyakorlati lehetőségek ismertetése
  • a marketing eszközei: hogyan jelenjünk meg a munkaerőpiacon és milyen fórumokon érjük el a élcsoportjainkat?
  • személyes és marketing kommunikációs kompetenciák fejlesztése

1. NAP

1. Mit jelent ma vállalkozónak lenni – a vállalkozások kihívásai és lehetőségei

  • A vállalkozói gondolkozás alapjai
  • Milyen üzleti modellt érdemes felépíteni, és hogyan?
  • Vállalkozások helyzete a célpiacon
  • Hogyan vizsgáld meg, és értékeld a konkurenciát?
  • Passzív és aktív jövedelemforrások lehetőségei
  • Üzleti stratégia: a bemutató terméktől a csúcstermékig
  • Gyakorlati feladat: a saját vállalkozás hatékonyságnövelő faktorainak elemzése

2. A vállalkozói siker felé vezető út

  • A vállalkozás hátráltató és segítő körülményei
  • SWOT Analízis elmélete és gyakorlata
  • Gyakorlati feladat: SWOT Analízis elkészítése
  • Stratégia kidolgozása a veszélyek elkerülésére, Válságmenedzsment és szemléletmód
  • Feltárt lehetőségek, illetve erősségek kihasználásának lehetőségei

3. Az online és offline hirdetési felületek lehetőségei

  • A vállalkozás online megjelenési lehetőségei célcsoportspecifikusan
  • Offline felületek célcsoportspecifikusan

4. A vállalkozás és a célpiac kapcsolata, az aktuális célcsoport pozícionálása

  • Célcsoport pozícionálása
  • Elérési útvonalak és lehetőségek

2. NAP

1. Saját attitűd kialakítása, avagy miben vagyok különleges?

  • Az emberi hármas felépülése és ennek hatása a marketing kommunikációban
  • Mi alapján hatunk egymásra? A háromféle kommunikációs csatorna eszközei és lehetőségei
  • A saját hozzáadott érték felderítése és képviselési módjainak lehetőségei;
  • Gyakorlati feladat:a vállalat különlegességének meghatározása és képviselésének lehetőségei

2. Üzleti kommunikáció és marketinghatások érvényesítése

  • Egyéniségek hangsúlyozása
  • Kommunikációs csatornák meghatározása
  • Gyakorlat: Elérési útvonal tervezése, időzítések a megadottak alapján

3. A Saját kampány stratégiai megvalósítása

  • Reklámozás lehetőségei
  • Ismerettség generálás
  • Áttételes hatások érvényesítése
  • Gyakorlat: egy kampány elméleti megtervezése, főbb irányvonalak mentén és közös megbeszélés

4. A továbblépés lehetőségei, jövőkép

A tréninget tartja: Winkler Mónika és Kiss László tréner.és személyiségfejlesztő szakemberek.

Helyszín: Siófok-Kiliti
Részvételi díj: 55.000 Ft/fő
Jelentkezés: info@winklermoni.hu vagy Messenger üzenet

Szeretettel várunk:
Móni és Laci